Bjørn Norström


Første skoledag
august 19, 2009, 3:58 pm
Filed under: Blogg, Livet mitt

Da er første skoledag overstått, timeplanen var til å få bakoversveis av, men heldigvis er mer enn halvparten bare drama timer så det blir kult. Vi har fått en ny elev i klassen vår, hun heter Hanne(tror jeg) og hun har bodd et år i Frankrike så det er kult… Førstissene var lættis, ingenting mer å si om dem annet enn at en jente som heter Amanda var kul, hun møtte jeg på vei til skolen og hun gruet seg skikkelig fordi hun ikke kjente noen i klassen, haha litt som meg ifjor!!

Etter at skoledagen var over så var nesten hele klassen og spiste på Kafé Opus, resten var et annet sted, men de ditchet vi for å si det sånn, haha! Jeg har tatt en masse bilder idag, jeg stjal søsteren min sitt kamera så her er litt bilder fra min første skoledag..

 

DSCN0360

Først, mine helt nye Lacoste sko =D

 

DSCN0361

Marte og jeg satt sammen under info. møtet idag, er hun ikke pen?

 

DSCN0369

Vetle og meg, Vetle går i musikk klassen og vi har alltid noe morsomt på lur, HAHA!!

 

Hvordan var din første skoledag?

 


2 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Halla Bjørn! Fet blogg du har :] Gøy å lese hva du har gjort i sommer osv. Men du må jo skrive litt om «En Midtsommernatts Drøm»! Du har jo mange bilder as well 🙂 Glairææ ❤

Kommentar av Martine

Jeg skal det, har blitt sinnsykt lite tid i det siste ass, men skal skrive litt idag og legge ut bilder behind the scenes på «En Midtsommernattsdrøm» forestillingene 😉

Kommentar av Norstrom




Legg igjen en kommentar