Bjørn Norström


Bursdagskos
august 17, 2009, 11:44 pm
Filed under: Blogg, Jeg lurer på?, Livet mitt

Hei alle sammen, det ble et sent innlegg ikveld… Grunnen til det er at jeg har hengt med Oscar og hatt det mega kult, det var jo bursdagen hans, GRATTIS!! Vi har kost oss med kaker og brus, WOHOO!! Bursdager blir ikke bedre enn det ass, haha… Han skal feire bursdagen til helgen så idag var det bare jeg og lillebroren hans Victor som feiret + foreldrene  når de kom hjem fra jobb, de er superkule.. Jeg glemte selvfølgelig kamera så det er jo kjipt…

En annen ting jeg lurer på… Og her trenger jeg hjelp for å finne ut av dette… Hvorfor har noen skoler startet idag?!? Er ikke det superkjipt for de som må gå på skole mens vi andre har fri? Er det noen som vet hvorfor, ingen forslag er for dumme for jeg aner ikke…


Legg igjen en kommentar so far
Legg igjen en kommentar



Legg igjen en kommentar